به گزارش خبرنگار قضایی فارس، روزهای پایانی هفته گذشته بود که برخی رسانه‌ها از صدور حکم م.ه توسط قاضی پرونده خبر داده و عنوان کردند این حکم در انتظار ابلاغ است.

اما پس از گذشت چند روز از صدور حکم و احضار چندباره‌ متهم و وکلایش برای ابلاغ، تاکنون هیچ‌یک برای دریافت حکم صادره مراجعه نکرده‌اند.

گرچه تلاش‌ها برای به تعویق انداختن صدور حکم جهت پشت سر نهادن انتخاب ریاست مجلس خبرگان یکی از اهداف تیم رسانه‌ای همراه و مدافع م.ه بود اما با توجه به برگزاری این انتخابات دیگر موضوعی برای به تعویق انداختن صدور حکم وجود نداشت.

دستگاه قضا که به گفته معاون اول خود قصد داشت تا پایان سال حکم م.ه را صادر نماید به وعده خود عمل کرده و هم‌اکنون م.ه را برای ابلاغ آن احضار کرده است.

م.ه و وکلایش که هنوز برای دریافت حکم مراجعه‌ای به دادگاه انقلاب نداشته‌اند در حالی آخرین روز از فرصت سه روزه برای دریافت حکم را پشت سر می‌گذارد که به نظر می‌رسد با توجه به پایان سال اهتمامی برای دریافت حکم نداشته و قصد دارند تا با هدف وقت‌کشی و ورود رسانه‌ها به تعطیلات از بار روانی آن بکاهند.

گر چه این شیوه‌ نخ‌نما شده از وقت کشی و امتناع از دریافت حکم بدون راه‌کار قانونی برای قوه‌قضائیه و قاضی پرونده نیست اما باید گفت عدم دریافت حکم دادگاه از سوی م.ه اولین قدم در نادیده گرفتن حکم قضایی و قلدری در برابر دستگاه قضاست.

به نظر می‌رسد دستگاه قضا برای دیگر مراحل و اقدامات احتمالی در نقض قانون از سوی م.ه بدون برنامه نباشد.